EasyArchiv / EasyPLM
DMS - PLM řešení pro vaši firmu
EasyArchiv /EasyPLM je systém zabezpečující podporu životního cyklu výrobku v rozsahu požadovaném zákazníkem, od správy konstrukčních a výrobních dat až po podporu byznys procesů všech oddělení společnosti zákazníka. EasyArchiv i EasyPLM představují jeden produkt, pouze v jiných konfiguracích. EasyArchiv zajišťuje bezpečné ukládání a správu dokumentů, s otevřeným a uživatelsky přívětivým přístupem k archivovaným dokumentům a s možností úprav základního řešení podle požadavků zákazníka. EasyPLM je modulárním rozšířením systému EasyArchiv zajišťující komplexní správu životního cyklu výrobku (správa položek, kusovníků, technologie, projektů, workflow procesů a integrace na ERP) včetně návazných dokumentů i jiných informací.
Systém dokáže spravovat jakoukoliv dokumentaci/položky/technologické postupy/operace/nářadí s návaznými procesy (workflow) v rámci celé organizace, prakticky bez omezení.
EasyPLM lze integrovat s řadou informačních systémů a prostředků využívaných zákazníkem a přizpůsobit se pracovním procesům a funkcím dle aktuálních i budoucích potřeb a požadavků uživatelů.
Modulární systém s architekturou Client / Server
EasyPLM je řešení s architekturou Client/Server, a může být provozován s databází Microsoft SQL nebo Oracle podle preferencí zákazníka.
Základní funkce systému EasyPLM
- Správa dokumentace
- TPV (položky, kusovníky, technologické postupy)
- Změnové řízení
- Workflow
- Prohlížení a poznámkování souborů
- Správa projektů
- Integrace ERP, CAD/CAM/CAE, CRM, Office, Outlook ..
- Archivace a zálohování
- Manažerské výstupy
- Klasifikace, třídění
Integrace CAx
EasyPLM má k dispozici integrace CAx systém různých výrobců. Podporuje Autodesk systémy, jako jsou Inventor, AutoCAD, Revit (BIM) a další, a dále pak systémy CATIA, Pro/E – CREO, Solidworks, SolidEdge, TopSolid, Microstation a další.
Integrace ERP systémů
EasyPLM využívá pro integraci s ERP systémy běžných IT komunikačních standardů (databázová propojení, web services a další). Jsou podporovány ERP systémy řady výrobců, například SAP, INFOR LN, BaaN, JDE, QUAD, ale i menší systémy, jako je například EasyTechnology, Helios, POHODA a jiné. Je možné realizovat propojení i na ostatní DMS a PLM systémy, jako jsou Agile, Teamcenter či Autodesk Vault, BIM 360 Docs.
Klienti systému EasyPLM
EasyPLM má k dispozici standardního Desktop Windows klienta, EasyArchiv LT klienta, nebo také web klienta. Pomocí Web klienta lze přistupovat do systému i z mobilních zařízení různých platforem.
Bezpečné ukládání dat
Systém EasyPLM při správě dat využívá několik bezpečnostních úrovní, od vlastního přihlášení do systému pomocí jména uživatele a jeho hesla (či řízené Active Directory), přes oprávnění spojené s profilem uživatele či jeho rolí, určujícím dostupné funkce systému, až po možnost řízení přístupových práv k dokumentům, položkám, procesům a dalším dle stavů a zařazení do příslušné organizace.
Bezpečnost je dále posílena kryptováním názvu souborů, případně i jejich obsahu, které jsou ukládány do zabezpečené oblasti.
EasyPLM splňuje požadavky důvěryhodného digitálního úložiště, je certifikováno dle ISO 16363:12.
Podpora tiskových řešení
EasyPLM podporuje i systémy správy tiskových zařízení, např. plot-management společnosti CIMGRAPH, kde řídí specifické tiskové úlohy dle požadavků uživatelů.
Příklady dalších řešených agend
- Napojení datových schránek
- Oběh, schvalování a archivace účetních dokladů (přijaté a vydané faktury, cestovní příkazy, objednávky a další) s možností napojení na karetní systémy
- Správa řízené/systémové dokumentace se seznamováním
- Požadavkový a schvalovací systém pro IT zdroje (SW, HW, služby, oprávnění)